nyår

Sista dagen på 2011. Runt 12 drog vi ut å lirade vår årliga snöbandy. Exklusive snön i år då. Vi brukar i princip köra med hockeyregler utan utvisningar fast med visst sunt förnuft. Detta året fick vi exkludera dom farligaste tacklingarna, känns ju inte helt lyckat att bli crosscheckad ner i asfalten.
12 pers slöt upp, 2 kollade på så 4on4 med en avbytare i varje lag. Bergsprängaren var utdragen, grillen sköttes av en av våra slackers och sponken stod uppradad på sidorna. Grymt bra förmiddag!

Nu har jag precis duschat och ska strax iväg upp till min moster och hennes man för att käka nyårsmiddag. Tror det skulle bli hummersoppa till förrätt, oxfilé i någon tappning med okänt tillbehör till huvudrätt och någon form av efterrätt.
Efter detta beger jag mig till Hellström för nyårsfirande. Hoppas på en fin uppslutning, tror vi blir runt 25-30 pers.

Inatt är det ju även, som jag skrivit förut, USA - Kanada 02.00 och Sverige - Ryssland 04.00. Sveriges match är ju spikad, den ska jag vara hemma till. USA - Kanada vore jävligt coolt att se, just för hatet mellan dom och deras otrligt bra trupper. Jag vettetusan hur jag gör alltså ..

Nu ska jag taggisch! Kom ihåg nu såhär bara timmar på 2011; It ain't how you start - it's how you finish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0