ekg

precis hemkommen från gymmet! har inte ens hunnit duscha - så fräsch är jag. det bjöds på rygg och lite biceps idag, och det gick helt okej. tänkte börja med marklyft då jag inte kört det sedan dagen innan mitt benbrott, men min träningskumpan ville vila sina knän så jag hoppade det också. nästa gång! passet gick som sagt helt okej, gör lite ont att köra rygg efter bröst när man ska köra övningar som maskinrodd (där man har bröstet på en pad) och latsdrag (där bröstmuskulaturen spänns och stretchas ut mycket). såhär efteråt känns det bra, har fått den där sköna känslan i brösten som jag har beskrivit förut. låter säkert hur flummigt som helst och som att jag har någon fin bokstavsdiagnos från närmaste psyke när jag förklarar det, men typ som en lycklighetskänsla som sitter i muskulaturen. typ nått pirrande. känns extra skönt när man sträcker ut armarna rakt ut från kroppen och försöker trycka bak dom så mycket som möjligt. testa efter ett bröstpass tycker jag! TILL MITT FRAMTIDA JAG: SE TILL ATT HA KVAR DEN KÄNSLAN - DEN ÄR SWEET!

tänkte plugga lite ekg och seminarium till imorgon. fick ut dom idag när vi slutade, så blir lite tight, men tänkte iaf kolla igenom dom och försöka fundera lite på vad det kan vara för diagnoser. detta är vad som är up fram till en stund innan scrubs börjar, då det blir duschen, och sen somna in till denna fantastiska tv-serie. FREDAG IMORN!

nu ska jag smaska färdigt på min kesella och dränka mig i EKG'n

Kommentarer
Postat av: helen

Ja det är skönt :) haha ja :p



klart jag smakade :D smakade väl mest krydda, tack o lov ;)



I jul ska jag bara vara hemma med familj och vänner, juldagen blir det väl utgång och i mellandagarna blir det nog lite jobb och lite shopping. sen åker jag till åre över nyår. vad ska du göra? :)

2011-12-16 @ 09:17:10
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0