dom 3 musketörerna

Vilken bra vecka! klar med terminens (och årets!) sista tenta, som jag klarade. Klarade OSCE. Varit ledig idag och kan ta det lugnt på söndagkväll för är ledig på måndag också. Mumma!
Ikväll ska jag in till söder och käka med 2 polare, varav den ena är min bästa polare. Varit vänner sen vi var typ 2, då jag flyttade till huset bredvid honom.
Först ska vi hem till honom alldeles vid SÖS, sen drar vi till Helenes Krog på Mariatorget. Kommer bli riktigt trevlig. En pluggar ekonomi på handels, den andra Statsvetenskap, och så jag till läkare, så brukar bli roliga och intressanta diskussioner. Känns som vi täcker upp en helt jäkla spektra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ooooh, vem pluggar Stats?

2011-12-09 @ 16:16:50
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0