Day Ten: One confession

Delar upp den i tre mindre confessions;

1/3. Haley i One Tree Hill är den mest kompletta kvinna i mina ögon, både vad gäller utseende och personlighet. Skulle jag få välja en tjej I HELA VÄRLDEN (!!11!) så skulle jag valt henne alla dagar i veckan. Många gånger man hade velat vara Nathan..

2/3. Jag måste alltid känna på dörren femtioelva gånger innan jag går och lägger mig, så jag vet att den är låst. Måste även kolla så spisen och ugnen är avstängda. Och tvätta händerna i ett speciellt "mönster" 2 ggr. OCD?

3/3. När jag är ute och tar kvällspromenader, och kommer till mörka "skogsgångvägar", brukar jag ofta ta på mig luvan och fantisera att jag är i någon typ av actionfilm där det kommer fram folk bakom träden etc, och vad jag skulle göra då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0