Day Five: Six things you wish you’d never done.

1. Varit rädd för att gå in i närkamper på fotbollsmatcher när jag var liten (var dock väldigt teknisk istället)

2. Brutit benen (tibia och fibula)

3. Att jag stal en kompis hockeybilder och en kula av en annan snubbe när jag gick i typ 1an (lämnade dock tillbaka hockeybilderna dagen efter, men inte kulan till den andra..)

4. Stundtals varit så ointresserad när en väldigt gammal kompis vid namn Frida hela tiden ville hitta på saker att göra med granngänget (ägget etc). (uppskattade det dock och var väldigt ofta med, men ibland tror jag att jag tyckte det blev lite för mkt, vilket jag idag på något sätt ångrar)

5. Varit kall mot och troligtvis sårat en annan väldigt nära vän när vi var yngre - hon brydde sig verkligen men ung och dum som jag var så insåg jag inte värdet i det

6. Att jag inte fortsatte programmera kontinuerligt efter gymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0