bic

Kom precis hem från gymmet. Armar stod på menyn idag. Det kändes rätt bra faktiskt, fick upp ett skönt tryck. Det var mitt tredje pass på nya gymmet, och det känns verkligen hur bra som helst. Man får den där extra motivationsboosten av att testa på något nytt, att slippa köra samma gamla maskiner vecka in och vecka ut. Dessutom tycker jag atmosfären och stämningen är skönare, speciellt då de man snackade mest med på förra gymmet också har bytt.
Fick höra av en polare jag tränar med (som inte har tränat på ett tag) att mina lats var sjukt stora i förhållande till min midja (vet inte om jag kan hålla med om det, men bekräftelse är najz). Han sa även att mina biceps såg ut som ballongen när jag körde en bicepsmaskin, och att det skulle se sjukt bra ut om jag deffade ner mig lite. Haha, ballonger, det låter så jävla larvigt - men jag blev glad iaf! Vet dock återigen inte om jag håller med, men skulle vara kul att skala av några kilon och se hur man såg ut när man är lite med vaskulariserad. Hade tänkt dra en hyffsat ordentlig deff till våren, men har inte bestämt mig hur långt jag ska gå. Ska nog våga lite mer än normalt iaf, bara för att se vad som finns där under!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen bär det av ner till hallen för att titta på syrrans junior-match.



Högupplöst muskelvävnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0