mitt rum

Tänkte slänga upp några bilder på hur jag bor (..mitt rum då..).

Först ut är en bild på min datorhörna. Stenålderstv'n som har hängt med en jävla massa år finns till vänster, ovanför ett foto av mig som liten liltott. I hyllan i mitten av bilden har jag högst upp en AIK-målad tennisboll som jag fick av en av mina syrror när jag fyllde typ .. 14? kommer inte ihåg, men gillar den! Uppifrån och ned innehåller hyllan mina gamla Sega Mega Drive-spel (spelkonsollen), ett par exklusivt utvalda CD-skivor (och några brända) samt ett par priser jag fått inom fotbollen och tennisen. I stolen sover vår katt Kasper;



Nästa bild bjuder på i princip samma sak fast från en annan vinkel;



Nästa bild är på sängen, soffan, soffbordet och katten som lyckats få upp ögonen. Den obligatoriska fotbollsaffischen sitter över 120-sängen för att den där pojkrumskänslan ska sitta kvar (..eller?) Tog ned den efter jag hade knäppt kortet och den ligger nu i någon papperskorg. På soffbordet ligger böcker i infektion, internmedicin, EKG och akut internmedicin. Mattan finns det inte så mycket att orda om - ny är på ingång..



Den sista bilden är på min nya tavla på Carl Sagan - the cosmos is all that is or ever was or ever will be, samt mitt PS3. Tavlan är precis nyuppsatt och ramen är lite för stor, så tänkte lägga in ett stort svart papper bakom så man inte ser det vita, det är dock inte gjort än så ha överseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0