protective

En kille som ena syrran har träffat ett tag nu ska sova här för första gången, och då är det fan jobbigt att vara storebror. Morsan och farsan är på landet och andra syrran i Spanien, så det är bara jag och dom här hemma. Håller ett vakande öga och öra, hör jag nåt olämpligt då jävl....!

Gympasset gick bra idag igen föressten. Klarade en väldigt enkel etta på 140kg i bänkpressen, och en stabil 1a på 142,5kg efteråt. 145kg nästa pass kanske, så är jag ikapp där jag var när jag bröt benet!

Kommentarer
Postat av: helen

hahaha! hur gick natten? ;) hur gammal är din syster?



ja jag har kört några tävlingar men ingen iår :)



nej i höst blir det bara kinesiska :)



haha! helt rätt :D man steker bacon/rökt sidfläsk i en stekpanna eller morika över öppen eld och sen häller man på typ en pannkakssmet av vetemjöl, salt och vatten och så blir det som en fläskpannkaka fast lite hårdare och godare. fast allt smakar ju godare framför en brasa så det kanske bara är därför haha. ja malin ska plugga där ja :) ja jag hoppas det blir bra för nina också, men det blir det säkert :)



haha förstår dig. verkar ju som att du är skapligt back on track i alla fall? :) jag längtar efter att få sluta jobba! men hade gärna haft lite ledighet innan skolan drar igång :P men det ska bli ganska mysigt också. jag är lite splittrad, det ska bli skönt att få komma hem och bo själv i lägenheten och kunna lägga upp dagarna som man vill, men samtidigt så är det mycket fördelar med delsbo och att bo i hus också. så det är på två vis :) hur som helst ska det bli spännande att se hur svårt det blir med kinesiska egentligen hehe :)



kram

2011-08-12 @ 07:20:49
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0