.

Gårdagen var najs! Träffa mycket folk som man sällan träffar numera vilket jag saknar som fan. Det är ett helt annat tugg med de gamla högstadiegrabbarna än med de i min nuvarande klass. Jag är ju uppvuxen med det här sättet så det känns som man kan slappna av lite mer och inte tänka så mycket på vad man säger och hur man uttrycker sig.
Sen hade Sandra och Josefine komponerat en jävligt syndig dans till mig, som jag fick bakom stängda dörran. Dom är jävligt fina dom där två, vet precis vad jag behöver!





“The fundamentalists are funny enough, and the funniest thing about them is their name. For, whatever else the fundamentalist is, he is not fundamental. He is content with the bare letter of Scripture—the translation of a translation, coming down to him by the tradition of a tradition—without venturing to ask for its original authority.”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0