rück

Idag blev det ett ryggpass för att fira min sista lediga dag innan sommarlovet. Det gick hyffsat, även om tekniken i mark inte riktigt har återställts. Var dock rätt stark i resten av övningarna, och jag skakade när jag skulle hälla upp mjölk nu efteråt - mûms.
I övrigt har jag idag gjort färdigt det integrerande RBG-seminariet till imorgon. Det var inte så svårt, men kändes välbehövligt att fräscha upp kunskaperna och framförallt minnet lite nu efter nästan 2 veckors ledighet.. dags att börja plugga igen!!

Nu är det dock läggdags och jag avslutar kvällen med en halv skopa EAA och 3/4 skopa whey;



I övrigt vill jag bara säga till alla er som gymmar, och mig själv, att bli fan aldrig nöjd med er styrka eller ert utseende. Den dagen man blir det har man förlorat kriget mot sig själv och då går det utför. Lev på självhatet!


"Always Be Proud, Never Be Satisfied"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0