korpen

Spelade vår första korpenmatch för säsongen idag. Vi gick in med den vanliga inställningen att vinst är det enda rätta. Testade även ett nytt spelsystem i form av 4-2-3-1 (4-5-1) med tanken att använda innermittfältarna som spelfördelare och ofta söka kanterna där vi är ganska starka. Tycker det var ett rätt roligt spelsystem (spec då vi lirat 5-3-2 förut och har försökt bygga vårat lag från backarna (därav 5 backar)) och jag tror att det passar oss bättre. Vi vann med 10-0 och jag gjorde 1 mål (tunnlade målvakten) samt 3 assist (2 till Tony och en till Niklas). Bra start på säsongen med andra ord.

Armpasset imorse gick faktiskt över förväntan. Var så sjukt jävla trött när jag gick upp, men efter müsli, PP och PWO (och lite lätt illamående) så var jag förhållandevis pigg och orkade köra ett rätt tungt pass med bra tempo. Pumpen i armarna var helt jäkla sinnessjuk - bra egoboost.
Tog en bild på viktmagasinet i en tricepsövning (pushdowns) på ett av de tunga seten (fullt magasin + 2 st 20kgs-kakor + en 6kgs-hantel -> 46kg extra kilo på fullmagget). Drog en 4a och sen 2st 3or men tror jag hade någon reps till i mig (spec i set 2 och 3).

(bild kommer senare, hinner ej nu..)

Nu laddar jag inför inflyttningsfest hos holmar. Ska hitta nåt skönt att ha på mig, duscha, äta nåt sen bär det in mot söder. Kanske ses i dimman? (fyfan vad jag hatar det uttrycket...)



"Existing is a fact.
Living is an art."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0