indien

Idag vaknade jag av att morsan sa att min morbror (som bor i Indien med sin familj) kommer förbi på besök då han är i Sverige i jobbärende. Tog mig upp, duschade, åt lite och drog sedan iväg till Visättra och lirade ett par hål frisbee-golf (första gången nånsin, men kul var det) med 3 polare.
Efter det åkte jag och familjen upp till min moster för att där träffa min morbror. Det blev middag och en jäkligt efterlängtad återträff (var ett par månader sist jag såg honom!). Gillar honom som fan och önskar att han inte bodde så jäkla långt bort. (Det började med Brasilien för 10ish år sen, sen Spanien och nu Indien. Unnar honom alla framgångar han har fått, för tillfället ligger han strax under VD-position på Ericsson. Väldigt imponerande!)

Här är föressten bilden på viktmagasinet i triceps-pushdowns.




"Genius is one percent inspiration, ninety-nine percent perspiration"

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det hade inte riktigt hjälpt i vårt fall eftersom det var städerskorna som var lite .. ehm, klåfingriga. Vart ska ni bo någonstans?



Ja gör det! Ett tips när ni är i SD, gå på san diego zoo och kolla på späckhuggarna. Det är sjukt häftigt!

2011-04-26 @ 10:02:38
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/
Postat av: helen

matvete måste du testa, det är gott :) kött är väl inte min favorit, gillar inte när det smakar kött, men det är gott med typ grillat eller om det är marinerat och sådär :p



bara dom smakar bra så är de nog gjorda på rätt sätt ;) men färska frukter är måste, sånnadär tillsatser och pulver är bara skräp och smakar kemikalier :p



jag började med fiol när jag var åtta eller nio år, spelade till högstadiet och sen har jag väl mer eller mindre haft uppehåll tills i år när jag köpte elfiolen :)



uhh min lillebror kollade alltid på cartoon network, hemska kanal! ja sience fiction, nej inte bra :p



mjo jag tror nog att när man hittar den rätta så vill man ju det, då vill man ju BARA va med han eller hon ju, mer eller mindre :p jag vet inte varför de inte har fungerat, vi har väl varit ganska olika som personer. jag träffar fortfarande allihopa och tycker fortfarande att det är riktigt bra killar, men det har inte funkat i ett förhållande bara.



det är nått med fåglar som är så jävla äckligt. typ fjädrar och hur det känns som att de är så himla sköra, som att vingarna och huvudet skulle kunna trilla av dem när som helst. ehh det låter ju skitdumt men det är därför jag hatar dem i alla fall :p haha nä spindlar är väl ingen höjdare häller men hellre än sån stor i handen än att hitta en liten i typ håret eller nått :p haha varför måste du tvätta händerna så? och vad händer om du inte gör det? :P nej tror inte jag har några sånna :p



jorden runt med båt, tåg, buss i största möjliga mån, men lite flygplan här och där där det kan behövas. vet inte riktigt vilka länder, men på ett ungefär: transibiriska ner till kina, vidare ner mot thailand (o länderna runt om) o indonesien, till australien + NZ, vidare till sydamerika (vill tillbaka till rio och bolivia och så vore det coolt att åka till patagonien och galapagaosöarna), upp mot mexico, genom USA en bit och sen vill jag gärna till sydafrika också :P det finns ju så mycket man vill se och göra! men allt kanske inte blir på samma resa :)



Kul att du bokat resa till usa förresten!:)



kram

2011-04-26 @ 17:00:14
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: ida

Klent Tommy, mycket klent

2011-04-26 @ 19:21:51
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0