glad påsk!

Tja! Dagen har spenderats ute på landet med en del av släkten. Det var jäkligt trevligt, med mycket god mat och fint sällskap. Även en av mina kusiners nya kille var där - amerikanare, samt en annan kusins frus mamma och bror.

Nu har jag precis kommit hem och sitter med min vanliga kvällskesella och glor lite på Superman returns. Såg att Sverige hade åkt på däng av Finland och att Fasth hade gjort en jättetabbe - tråkigt. Kul att han får chansen i landslaget iaf då han gjorde en helt jäkla otrolig elitseriesäsong i AIK.

Imorgon är det inflyttningsfest hos min allra bästa barndomsvän som jag har bott granne med i princip hela livet. Han har flyttat till sjukhusbacken på söder, precis bredvid SÖS, till en skitfin lägenhet med två balkonger. Iochmed läget (höjden) som lägenheten (och SÖS för den delen) ligger på så blir utsikten från balkongerna grym.


"When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0