freitag

Nu mina vänner är flygbiljetterna till och från USA samt hyrbil i USA kirrade. Jag drog hem till Thomas runt 2-tiden och kom därifrån vid 5, massa pengar fattigare men ett väldigt stort steg mot USA rikare. Fysatan vad jag är taggad!
Torsdag den 16 juni drar vi från Arlanda till London, och sedan vidare till Los Angeles. Efter att ha spenderat 5-6-7 dagar här drar vi vidare på highway 1 upp till San Francisco, där vi är ett par dagar. Sedan bilar vi ner till Las Vegas, där vi planerar en dagsutflykt till Grand Canyon, lite lyxhotellsboende och lite gamblande. Efter detta drar vi ner till San Diego för ytterliggare ett par dagar och sedan upp till LA och LAX igen varifrån vi sedan flyger hem.

14 juni - Linkin Park i globen. 16 juni - USA. Smutt!


"A tiger and a bear were surrounded by snarling wolves. While the common enemy was close, the two animals would fight side by side, but what would happen if the wolves departed?
"

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha sjukt, jag har gjort exakt den resan typ fast tvärtom. Asså fran SF till LA till LV till SD. Highway one är GRYM! Dock är vegas grymt överskattat men det är coolt att se iof!

2011-04-23 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0