Dag 06 – en låt som påminner dig om ett ställe

Precis hemkommen efter en kvällspromenad och ett bröstpass! Bröstpasset gick sådär, stark i vissa övningar och rätt lam i andra. Funderar på att byta så det blir bröst på söndagar och armar på torsdagar istället - körde så för ett bra tag sen men kan vara värt att testa och chocka kroppen lite så den inte faller in och tar passen på rutin bara.

Syrran har grillkväll så hon ville att jag skulle hålla lite låg profil, så sitter på rummet och avnjuter en kesella samtidigt som jag slöglor lite på 6an - how i met your mother, spin city etc..

Denna låt får bli min kandidat till en låt som påminner mig om ett ställe. Den påminner om när jag å fyra polare var i Spanien förra sommaren, och bara hade med oss en skiva som vi spelade i bilen - Limp Bizkit. Det blev således ett väldigt våldtagande av bland annat denna låten, som faktiskt är helt okej trots att den blev väldigt sönderspelad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0