Dag 05 - en låt som påminner dig om någon

Har varit och tränat rygg - dock utan att köra marklyft. Det fick bli ett pass med focus på dragövningar istället. Nu sitter jag och glor på spanska cupfinalen mellan Barca och RM. känns som att det är lite högre tempo än i senaste matchen men långt ifrån tempot i 5-0 matchen. Forza Barcelona!



En låt som får mig att tänka på min bortgångne farfar är U2's Pride. Speciellt texten:

Free at last, they took your life, they could take your pride.

Farfar var och är en av mina närmsta vänner, och jag spenderade minst en vecka varje sommar på landet med farmor och farfar och flera helger per år när jag var yngre. Han är en av de snällaste människor jag känt och jag tror att jag har formats mycket av honom. Han har lärt mig sjukt mycket och han har alltid varit en viktig person i mitt liv. Denna låt är till dig farfar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0