dag 03 - en låt som gör dig glad

Kvällen har spenderats med ett okej armpass, hos Thomas för USA-planering och sedan Eclipse (+ kesella och mjölk) med syrrorna. Tänkte passa på innan jag går och lägger mig att lägga in den tredje låten då det finns risk för att jag glömmer det imorgon (idag?) annars;



Noots - Sum 41. Riktigt bra låt, och en låt som alltid får mig glad. Jag tänker på scenen i fantastic 4 där den här spelas när jag hör den - då de tävlar med snowboard och skidor nedför berget i pudersnö, det ser så jäkla härligt ut och man får en grym frihetskänsla - något som jag tycker låten förmedlar både i form av text och musik.


"to wish you were someone else is to waste the person you are"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0