Update

What's new?
Jag har fått reda på att jag klarade neurotentan, vilket är grymt! Dessutom har jag hunnit skriva mikrobiologitenta samt fått reda på att jag klarat även den. Detta innebär att jag har klarat alla större kurser denna terminen!! :)
Efter mikrobiologikursen blev vår klass uppdelad mellan Karolinska Huddinge och Karolinska Solna för att läsa den näst sista kursen under denna termin på - Patologi. Efter den ska vi läsa farmakologi i Solna och sen börjar det där galet efterlängtade sommarlovet!

På gymfronten intet nytt kan man väl säga, det är dåligt med ökningar då deffen fortskrider på ett helt okej sätt. Har totalt gått ner ungefär 5kg, men tänkte lägga i en lite högre växel nu iochmed att det inte är så fasligt mycket i skolan samt att det är skönare att ta kvällspromenader utan den där eviga snön.

Kikar in imorgon igen då jag är ledig!


Omnes una manet nox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0