Hej!

Hejsan!

Skrev patologitenta igår, så har varit lite slö på att uppdatera pga pluggandet. Tror att det gick hyffsat (utan att jinxa det allt för mycket). Cross your fingers for me!

Imorgon ska jag vara på vårdcentralen i Hallonbergen och praktisera. Det ska bli grymt kul, var ett tag sedan jag var där så har längtat. Tråkigt dock att våran handledare har slutat, men dom andra som jobbar där är också grymma så det kommer bli bra. Fick även erbjudande att gå mer min mentor på SÖS natten mellan fredag och lördag den 28-29 maj. Han jobbar som akutläkare och då han kom med erbjudandet föreslog han specifikt fredagar då det händer mest ute på stan och, inte för att låta hemsk eller så, men det är då man får se många och spännande fall.

Var på gymmet idag där även en mycket snygg tjejkompis (..och hennes pojkvän..) var. Låter kanske fåfängt och patetiskt, men blir alltid lite extra taggad på att träna när hon är där (:D), så passet gick bra! Hennes pojkvän tyckte jag borde satsa på att ställa upp i någon tävling snart, men vet inte hur seriös han var. Var iaf kul att folk ser resultat, för det är svårt att se själv! Extra ärligt då det kom från honom kanske, jag fick iaf en egoboost och tänkte jag skulle dela med mig av den med er (the empty void called cyberspace?).

Nu är det tillbaka till hockeyn som gäller och läsa igenom lite vad som händer imorgon. Tror att vi skulle få känna på lite bukar samt diskutera hur man behandlar dödsfall på vårdscentraler. Ha en trevlig kväll!


It's a riddle wrapped in a mystery inside an enigma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0