Dags för uppdatering?

Har återigen varit dålig med att uppdatera! Kör inte med några ursäkter, utan tänker bara försöka kötta på igen.

Har klarat både förra terminens termintenta (Den friska människan 2) samt de 2 första deltentorna på DFM3 (Praktisk och skriftlig anatomi), så ligger rätt bra i fas! Har även hunnit påbörja den andra och sista delen av DFM3 - nämligen neurologi. Det är grymt intressant och roligt, men har varit lite dålig på att plugga, så på det fronten ska det bli bättring. Vi har hunnit gå igenom Aktions- och membranpotentialer samt sensorik, och imorgon börjar motorikdelen.

På träningsfronten så har jag inlett en deff inför sommaren. Trots detta har jag lyckats öka i framförallt bänkpress (tog en 2a på 137,5kg senaste passet), men jag känner på mig att det vänder närsomhelst och den tillhörande hungern/tröttheten tar över. Försöker lägga upp det så att det inte tar allt för mycket kraft från skolan iallafall, genom att äta lite mer samt gå när jag ska någonstans och cykla en stund efter varje gympass. Dessutom tränar jag ju två timmar tennis på fredagar, vilket är mycket bra för deffen!

"Don't listen to the voices around you, listen to the voice in your head"

Kommentarer
Postat av: helen

Hej! japp nu ar jag hemma. freezing! men resan var fantastisk!

2010-03-04 @ 06:51:42
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0