Helg

Nu är det återigen fredag, känns som dagarna springer fram.

Dagen har spenderats i skrivsalen tillsammans med en barnläkare från Astrid Lindgrens Sjukhus samt de övriga 150 personerna i klassen. The topic of the day var respiration, där en hel del intressanta saker togs upp!
Efter denna förmiddag tog jag mig tid att skriva ut duggasammanfattning på hela 160 (!) sidor - var många sura miner bakom mig i skrivar-kön :)

Nu ska jag göra mig iordning för en halv helg på landet, på återseende imorgon kväll!




"the stars will cry the blackest tears tonight"

(Tänkte piffa upp mina inlägg med ett citat eller liknande i slutet av varje dito)

Kommentarer
Postat av: helen

det är grym träning ;)



ja det ska bli underbart! vi börjar i santiago, sen vidare mot argentina - uruguay - brazilien - paraguay - bolivia - peru - ecuador eller colombia och sen centralamerika upp till mexico :)

2009-09-25 @ 19:17:22
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0