Söndag

Skrev ett inlägg innan "Stan", men det verkar vara någonstans på vift, så summerar lite snabbt vad det innehöll här:

Terminen har startat och lugnet före stormen infinner sig ganska precis nu. 3 veckor har passerat, och jag har fallit totalt för immunlogi - en helt galet spännande inriktning! Vi har även hunnit hålla på lite med histolgi, vilket fortfarande är tråkigt. Det enda som väger upp för det är våran tutoress som är något alldeles extra :)
Vad gäller gymmet så testade jag 135kg i bänkpress i veckan - första repetitionen var lätt, den andra var dock lite för mycket så den failade tyvärr. Målet för detta år är 145kg, något som jag hoppas och tror att jag har!

Lördagskvällen spenderades först med restaurangbesök med ett gäng gympolare och sedan med en gammal tjejkompis - en mycket lyckad och uppskattad lördag.

Idag var tanken att jag skulle plugga. Det har gått sådär måste jag erkänna. Har varit och spelat fotboll samt gymmat istället, och endorfinkicken får väga upp för den uteblivna kunskapskicken! :) På gymmet lyckades jag köra 4 reps på 38kgs hantlarna i sittande axelpress - grrrrrrrrrrrrrrymt! Maxade även axelpressmaskinen + 20kg extra och lyckades klämma i med en 4a även där.

Följande vecka kommer vara uppbyggd ungefär såhär: (Ser ni/du något ni/du gillar så hör av er så är det bara att haka med :) )

Kommentarer
Postat av: helen

screw the träning :P nä men jag går inte på gym längre :P nu när jag har varit hemma i sverige så känndes det inte värt att skaffa ett gymkort för bara två månader eftersom jag kör cross 3 ggr i veckan :) och nu ska jag ju åkta till sydamerika och ha semester i 5 månader och resa runt, så jag har liksom lagt det på hyllan ;) hehe

2009-09-24 @ 13:28:25
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0