Moonlapse vertigo

Har precis kommit in efter en avkopplande kvälls-/nattpromenad. Det är otroligt vad vacker vår stjärnhimmel är, helt fantastiskt. Det bästa av allt med den är att den väcker sånna minnen från våran fysikresa till NOT (Nordic Optical Telescope) på La Palma, samt att min "fysik-forskar-hjärna" vaknar till liv i hopp om stimulans.

Nog om det. På måndag åker jag med familjen till Prag för att titta på den ena syrrans innebandyturnering. Det ska bli kul och spännande, hoppas deras lag räcker hela vägen, men det tvivlar jag inte på. Sedan åker övriga familjen vidare för att titta på Auschwitz samt Berlinmuren. Personligen har jag inte bestämt än om jag ska utnyttja den resan som dom beställt åt mig eller åka till Göteborg och hälsa på mormor och morfar (och såklart titta på Gothia Cup - den håller ju på mellan 12-18 juli). Beslutsångest, vad tycker ni?!

Nu är det dags att ta den sista tuggan kesella och hoppa in i duschen, för att sedan fortsätta med K-Pax.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är klart vi ska gå hela vägen ;) <3

2009-07-04 @ 11:02:16
URL: http://lifeasateenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0