!

Lite senare uppdatering än utlovat, men bättre sent än aldrig. Nu har jag packat färdigt allt och synkroniserat min iPod med mitt enorma musikbibliotek i MediaMonkey. Det tog sin lilla tid att luska fram alla låtarna jag sökte, men tillslut gick det. Imorgon beger jag mig som sagt ner till staden utan tunnelbana - Göteborg. Ska försöka uppdatera där, men kan eventuellt bli dåligt med det. Som man brukar säga, den som lever får se. I övrigt tog jag nytt personbästa i bänk idag på gymmet, inga direkta stora siffror att tala om, men undrar du så får du gärna fråga. Var riktigt skönt att få sätta det ändå, hade det som mål detta året. Känner faktiskt i skrivande stund hur träningsvärken (den s.k. DOMS'en - Delayed onset muscle soreness) redan börjar smyga sig på - ett tecken på att det är dags att krypa till kojs. Hör av mig imorgon innan jag åker, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0