!

Dålig på att uppdatera - IGEN. Schämmes tamefan! Nåväl, den som väntar på något gott väntar alltid för länge..

Dagen har spenderats med att:

  • Städa mitt rum (damma, dammsuga, torka golv.. kort sagt vända ut och in på hela rummet)

  • Handla de sista julklapparna med min kära syster yster

  • Dra av några låtar på Guitar Hero

  • Försöka övertala min vän att läkarna alltid överdriver när dom säger att man ska vila från all träning i en vecka vid minsta lilla och således försöka få med honom på dagens pass (hrm..jag kommer aldrig råda någon av mina framtida patienter att skippa styrketräningen! (A) )

  • Packa inför Glenn-town


  • Tittar in här igen efter passet. Nej nu ljög jag, tittar in här igen efter Parlamentet som troligtvis kommer börja direkt efter passet. Tills dess; gör inga dumheter


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0