!

Städdag idag. Tog precis paus från städningen för att fylla på matförrådet och stimulera proteinsyntesen.
Ikväll tänkte jag kila över till en brother from another mother (etc..) för att låna hem hans kurslitteratur för Kemi B och försöka repetera lite över jullovet innan studierna börjar. Tänkte faktiskt även låna hans Biologi-bok och repetera lite anatomi också. "Jäklar vilken kille, har han inget liv eller?" kanske ni tänker, men tycker faktiskt att det kan är avkopplande och intressant att läsa litteratur av detta slag, speciellt nu när man inte har någon press på sig att man ska kunna allt man läser inför ett prov.

På måndag bär det av till Göteborg för att fira jul hos min 031-släkt. Ser verkligen fram emot det, har inte varit där sedan i somras och Göteborg är i många avseenden "bättre" än Stockholm (provocerad, någon? (: ).
 
Föressten, innan jag tar tag i skurmoppen igen så tänkte jag bara råda er som missade Boston Tea Party i måndags att reprisen går kl 22.50 på 5:an ikväll. Bunkra upp med optimal mat och infinn dig vid TV'n en stund innan så att du inte missar något!

Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0