!

Precis hemkommen från årets första julbord, som avnjöts tillsammans med min chef, och tillika min väns pappa, samt mina arbetskamrater på Waxholmsbåt II (tror jag? err.. Det var iallafall en Waxholmsbåt, så mycket vet jag). Var riktigt trevligt faktiskt - god mat och en fin utsikt då båten tog sig fram. Såg även världens kanske vackraste tjej på båten i form av en brunghårig servitris (jag vet att beskrivningen kanske inte är den bästa men om du känner dig träffad eller råkar känna henne, SKRIV GENAST!).

Sitter för tillfället och smälter maten samt laddar för det kommande armpasset genom att lyssna på Hier Kommt Alex, självklart unplugged, med Die Toten Hosen. Du kanske har hört den på GH3 eller på annat håll, men döm den inte förrän du har lyssnat på den unplugged - hur bra som helst.

Dags att fila lite på introduktionen om mig, stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0