!

Detta blir andra inlägget, och en vidare beskrivning av mig har inte kommit än(!). Ska ta mig lite tid imorrn och introducera mig för er på ett bättre sätt.

Ville egentligen bara titta in och uppdatera lite, så here we go:

Har i skrivande stund precis kommit hem från gymmet, helt slutkörd efter axelpasset. Gick förvånansvärt bra trots att jag kände mig lite seg i kroppen innan. Det känns som att det ligger något mystiskt kraftfält över träningscentret - när man kliver över gymtröskeln är det som att man penetrerar lokalens aura och får nya krafter av den. Hmm, det där lät nog konstigare än vad det var men kort sagt så blev jag piggare när jag väl kom dit.

Nu är det dags att hoppa in i duschen för att sedan kolla på den sista snutten av "The League" på 6an innan "Scrubs" börjar. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0