Hej kära blogg!

Igår kom jag hem från en 10-dagars semester i Spanien med 4 nära vänner - därav min frånvaro trots utlovade inlägg efter tentan.

Vistelsen i Spanien var galet välbehövlig; sol, inget plugg, ingen stress och framförallt inte Sverige. Vi spenderade tiden i Torrevieja, som ligger några mil utanför Alicante (dvs på Spaniens östkust), som präglades av sol, bad och utekvällar, men dessvärre inte mycket till styrketräningsaktiviteter (nåja, kan vara rätt välbehövligt att komma ifrån det också ibland).

Väl hemma i Sverige såg jag att min tenta hade blivit hemskickad, och känslan av att ha klarat den var obeskrivlig - ingen pluggstress på hela sommaren!

Nu är jag nästan sen till Brasilien - Italien, därav det korta men koncisa inlägget. Hör av mig snarast möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0